Toner Natasya Gold




Toner Natasya Gold menggunakan kaedah Teknologi Nano dapat membantu mengekalkan kesegaran kulit serta mengembalikan tahap pH kulit yang ideal. Penggunaannya yang berterusan amat penting kerana ianya dapat menyejuk dan menghaluskan kulit disamping mengurangkan efek berlubang dan hasilnya akan kekal cantik berseri.

KHASIAT TONER NATASYA GOLD

  • Ia membantu menghilangkan bintik hitam selain mennyegarkan dan menghaluskan kulit wajah.
  • Ia dirumuskan untuk mengecilkan pori dan mendinginkan wajah.
  • Fungsi Toner adalah untuk membersihkan kulit awjah dan ianya dapat mereesap jauh ke dalam epidermis kulit, mengecilkan pori-pori kulit dan menambahkan kelembutan kulit wajah.

KANDUNGAN TONER NATASYA GOLD

  1. Ekstrak Timun mempunyai kesan penyejukan yang boleh menjadi jawapan kepada semua masalah kulit. Ia dapat menjadikan kulit lebih halus dan lembut selain menyegarkan. Ia juga dapat menjadikan kulit lebih bersinar dan lembab. Sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah kulit kering.
  2. Ekstrak Aloe Vera boleh mengatasi kulit berminyak, mendinginkan kulit wajah dan membantu mengendurkan otot di bahagian mata. Ia juga berfungsi sebagai antipenuaan dan antioksida.
  3. Ekstrak Alga kaya dengan vitamin dan mineral. Ia dapat melicin dan menegangkan kulit serta payu dara (anti penuaan/kolagen) dan memulihara sel-sel kulit mati (jerawat).

CARA GUNA TONER NATASYA GOLD

  1. Selepas membersih muka dengan Sabun Kolagen, semburkan Toner ke seluruh muka dan ratakan dengan jari.
  2. Adalah disyorkan agar menggunakan Toner untuk melembapkan kulit sebelum menyapu Krim Pelindung SPF 30 dan Krim Herba Natasya Gold.

MAKLUMAT LAIN BERKENAAN TONER NATASYA GOLD

  • No Pendaftaran KKM: NOT090801499K
  • Berat/Isipadu Toner Natasya Gold: 60ml

Harga : RM 39.90

Tiada ulasan:

Catat Ulasan