Examo CKM 500 Plus Hijau Era Edar






Menurut ‘World Book’, kesihatan mental dan fizikal berkait rapat. Kesihatan mental mempunyai peranan penting dalam kedua-dua cara manusia bertingkah laku dan cara mereka merasa. Menurut Sheila Ostrander dan Lynn Schroeder buku ‘Super Learning 2000′ makanan boleh meningkat kecerdasan, menguatkan ingatan dan menguatkan daya keupayaan pembelajaran.
Oleh itu untuk mendapatkan daya berfikir yang aktif dan kreatif, otak mestilah diberikan bahan makanan yang sesuai. Berdasarkan prinsip-prinsip tersebut dan merujuk kepada nutrisi sel Dr. Wilhelm Helmut Schuessler, telah mendorong Prof. Dr. Azizan Haji Ismail seorang pakar pemakanan kesihatan tempatan untuk merumus nutrisi biokimia yang dikenali dengan nama EXAMO CKM 500.
Examo merupakan persediaan homopati khas untuk minda. Ia diperbuat daripada mineral dan Laktosa, tidak beracun dan selamat untuk dimakan. Ada dua jenis produk Examo di pasaran iaitu Examo CKM500 Biru dan Examo CKM500 Plus Hijau dan produk-produk ini telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Selain Examo, digalakkan juga pengguna mengambil Matsa.

 KHASIAT CKM 500 PLUS HIJAU ERA EDAR

  • Bertindak sebagai booster (pemangkin) kepada Examo CKM. Ia membantu mempercepatkan tindakan EXAMO CKM 500 terhadap diri seseorang yang agak lambat menerima kesan baiknya.
  • Membantu merawat masalah saraf dan mental seperti takut, cemas dan runsing.
  • Memberikan keyakinan serta mambangkitkan semangat di samping dapat menguatkan daya fikir dan mencerdaskan akal serta memperbaiki daya tumpuan, menghapuskan rasa letih, celaru dan bosan.

CARA GUNA CKM 500 PLUS HIJAU ERA EDAR

  1. Dikemam dalam mulut.
Pengambilan Examo CKM500 Plus adalah ketika perut kosong. Examo CKM-500 Plus hanya perlu di ambil seminggu sebiji iaitu pagi (sebelum berus gigi dan selepas berkumur)
Kandungan 28 biji
Harga : RM 28.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan