Selamat Datang Ke World Of Herbs








































Selamat Datang Ke Pusat Jualan World Of Herbs, Melaka!

"Pusat Jualan Poduk Kesihatan & Kecantikan"

Assalammualaikum dan salam perkenalan kepada semua pengunjung dan pembaca blog kami ini. Kami harapkan anda semua beroleh kesejahteraan dan kebahagiaan disamping keluarga tersayang.

Alhamdullilah setelah beberapa tahun perniagaan kami beroperasi akhirnya niat kami untuk memiliki sebuah blog tercapai jua. Kami panjatkan kesyukuran kepada Ilahi Yang Maha Berkuasa. Objektif kami adalah untuk berkongsi dengan para pembaca koleksi serta rangkaian produk-produk yang terdapat di premis perniagaan kami. Selain itu kami  berharap dengan terbinanya blog ini kami  boleh memulakan sebuah perniagaan berteraskan internet.

Dan juga atas permintaan serta cadangan para pelanggan kami dan juga pengedar-pengedar, kami berharap blog ini boleh menjadi rujukan kepada semua yang ingin mendapatkan produk-produk berkuliti tinggi. 

Untuk itu kami syorkan anda semua supaya selalulah singgah ke blog kami ini untuk mendapatkan berita terkini dari kami. 

Serta tak lupa juga kami ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada para pelanggan dan pengedar-pengedar seluruh negeri Melaka di atas sokongan anda selama ini terhadap perniagaan kami di World Of Herbs, Melaka.

Tanpa anda siapalah kami! 

Bagi yang sedang mencari produk-produk kesihatan dan kecantikan ataupun bagi mereka yang berminat untuk menjadi pengedar, silalah ke pejabat kami. InsyaAllah kita boleh bekongsi tip-tip terkini serta berbincang untuk meningkatan perniagaan kita bersama.

Sekian terima kasih.

Alamat: JC 16, Jalan BMU 1, Bandar Baru Merlimau Utara, 77300, Merlimau, Melaka.
Tel/ Fax: 062635002
Email: worldofherbss@gmail.com
Hubungi : En Sauadi Bin Hamid
Mobile/ whatsup : 012- 747 5800


Tiada ulasan:

Catat Ulasan