Minyak Sejuta Rahsia Anugerah





Minyak 1000 Rahsia Anugerah merupakan adunan intipati perlbagai jenis tumbuhan tradisional yang sering digunakan oleh nenek moyang kita.
Kini ianya diperkuatkan dengan rangkaian doa-doa terpilih dari ayat suci Al Quran khusus bagi mereka yang ingin berusaha untuk mengubati sesuatu penyakit dan mengembalikan taraf kesihatan seperti dulu.
Himpunan Doa :
  • Surah At Taubah ayat 128
  • Surah Luqman
  • Surah Fatihah
  • Surah Alam Nasyrah
  • Surah Al Iklas
  • Surah Al falaq
  • Surah An Naas
  • Surah Kafirun
  • Surah Al Qadr
  • Surah Al baqarah
  • Surah Isra ayat 28
  • Ayat Kursi
  • Selawat
  • Doa Katam Al Quran
  • Doa untuk penyakit Angin Akhmar
  • Surah Waqiah ayat 19
  • Surah israil ayat 105
  • Surah shafat ayat 47

KANDUNGAN MINYAK SEJUTA RAHSIA ANUGERAH

  1. Minyak Eucalyptus
  2. Ekstrak halia bara
  3. Ekstrak serai
  4. Ekstrak limau purut
  5. Ekstrak lengkuas
  6. Ekstrak Pudina
  7. Ekstrak bunga cengkih
  8. Ekstrak buah pala
  9. Minyak Avokado
Perhatian : Jangan dilangkah minyak ini kerana ianya telah didoakan.
Kandungan :200ml

Testimoni - Akibat penangan ilmu hitam, kaki sakit bagaikan hancur.... 2 duri nibong terkeluar dari tapak kaki setelah berminggu menanggung derita

Sudah beberapa minggu saya jatuh sakit. Pada mulanya saya sangkakan masalah ini disebabkan kencing manis saya. Tetapi apabila diperiksa doktor, didapati paras gula saya cuma tinggi sedikit sahaja dan pastinya bukannya punca masalah kesihatan saya. Semenjak saya jatuh sakit, badan saya terasa sangat lemah, sentiasa demam, sentiasa rasa berdebar-debar dan yang paling teruk kaki saya sangat sakit. Ianya bertambah teruk sebelah malam, terasa bagaikan hancur kaki saya. Setelah tidak dapat dikesan oleh doktor saya mula merasakan bahawa ini mungkin bukan sakit biasa.

Beberapa kali saya cuba pergi berjumpa ustaz tetapi banyak sangat halangan. Cari rumah tak jumpa, kereta tiba-tiba rosak, kaki terasa berat melangkah dan bermacam-macam lagi. Minggu lepas sakit kaki saya bertambah teruk sehingga saya mengerang dan meracau semasa tidur. Suami dan anak-anak sangat risau melihat keadaan saya.

Pada masa itulah, anak perempuan saya teringatkan Minyak Anugerah Sejuta Rahsia yang dia guna untuk mengatasi masalah senguggutnya. Anak saya menyapu minyak Anugerah pada seluruh kaki. Semasa ingin menutup semula lampu untuk sambung tidur dia terpandang benda hitam tercucuk di tapak kaki saya. Langsung dia mengejutkan suami saya. Masya Allah, bayangkan mereka mendapati duri nibong tercucuk di kaki saya. Bayangkan betapa terkejut kami sekeluarga. Kalau difikirkan dengan akal biasa memang tidak munabasah. Mana datangnya duri sepanjang jari telunjuk ini. Tetapi saya mula menerima hakikat memang saya terkena ilmu hitam dan inilah permainan cara halus mereka yang ingin melihat orang lain menderita.

Pada malam kemudiannya, anak saya menyapukan lagi minyak ini dan sekali lagi terkeluar duri nibong yang kedua. Kali ini ia terlekat pada isi sebelah ibu jari kaki. Sejak seminggu dua ini kesihatan saya bertambah pulih. Saya pun mula meminum Air Anugerah kerana ianya turut didoakan dengan 30 juzuk Al-Quran.

Alhamdulillah, sakit kaki pun telah banyak hilang. Badan pun terasa lebih ringan, tidak sakit-sakit lagi dan rasa berdebar pun tiada. Memang saya risaukan tentang apa yang terjadi namun saya sangat bersyukur kerana kesihatan saya semakin pulih. Sejak itu juga saya mula mengamalkan ayat-ayat Quran yang melindung saya dan keluarga dari ilmu hitam. Saya berkongsi cerita ini kerana inginkan ia menjadi iktibar sekiranya ada sesiapa yang menanggung nasib yang sama agar mereka terus berusaha dan berpegang dengan Al-Quran kerana ianya memang menjadi penawar.

Pn Habsah Karim, Ipoh, Perak

Tukang urut hilangkan badi sihir dengan Minyak Sejuta Rahsia

Sudah hampir 30 tahun Pakcik melakukan kerja-kerja mengurut dan telah mencuba pelbagai jenis minyak urut tradisional di pasaran. Allah telah memberi tenaga kepada Pakcik untuk menolong ramai orang, dari sakit selepas kemalangan, terkena buatan orang, masalah batin lelaki dan macam-macam lagi. Kadangkala selepas mengurut, Pakcik dapat rasakan macam terkena tempias atau badi dari sesetengah pelanggan yang mempunyai sakit yang berpunca dari sihir. Seluruh anggota badan Pakcik akan terasa lemah dan bisa-bisa serta tidak dapat mengurut untuk beberapa minggu. Sehinggalah, isteri Pakcik terbaca paparan mengenai Minyak Anugerah Sejuta Rahsia di suratkhabar dan terus dapatkan minyak ini.

Masya Allah, sejak menggunakan minyak ini Pakcik berasa terkejut merasakan perubahannya. Pakcik hanya guna minyak ini satu malam sahaja, dan pada keesokkan harinya, badan Pakcik terasa lebih segar serta bertenaga. Bisa-bisa akibat badi urut pun terus hilang. Sejak itu, Pakcik turut menggunakan minyak ini untuk mengurut para pelanggan yang lain. Alhamdulillah, setakat ini sudah lebih 10 botol Minyak Anugerah Sejuta Rahsia yang telah Pakcik gunakan. Ramai pelanggan yang beritahu kesihatan mereka semakin pulih selepas berurut menggunakan minyak ini. Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah, Pakcik masih lagi diberi kekuatan dan kesihatan yang baik untuk mencari rezeki dan mampu meringankan beban sakit para pelanggan Pakcik.

En Johari Bin Manap, 60 tahun, Seremban

Alhamdulillah, suami makcik boleh berjalan semula...

"Sebagai tukang urut, Makcik sentiasa mencari minyak urut yang berkesan untuk para pelanggan Makcik. Sebelum ni, Makcik mengurut wanita-wanita yang baru bersalin, senggugut, sakit peranakan dan sakit dalaman wanita. Baru-baru ini, ada seorang pelanggan Makcik membawa Minyak Anugerah Sejuta Rahsia dan menyuruh Makcik mengurut perutnya dengan menggunakan minyak ini. Katanya, minyak ini memang mujarab dan didoakan dengan ayat-ayat Al-Quran. Alhamdulillah, pelanggan ini yang selalu sakit perut dan bisa-bisa pada kakinya beransur pulih. Sejak itu, Makcik pun mula mengamalkan Minyak Anugerah Sejuta Rahsia ini untuk mengurut para pelanggan lain. Ramai yang beritahu segala sakit lenguh, ngilu, bisa-bisa mereka semakin baik.
Sejak mengamalkan Minyak Sejuta Rahsia ini, Makcik turut mengurut kedua-dua belah kaki suami Makcik yang telah lumpuh sejak setahun lalu. Masya Allah, hanya Allah yang tahu betapa syukur dan gembiranya Makcik dengan perubahan suami Makcik. Sebelum ini, beliau tidak dapat gerakkan separuh badan. Selepas dua bulan Makcik mengurut kaki dan tangan kanannya sekarang suami Makcik sudah boleh berjalan sendiri dengan menggunakan bantuan tongkat. Syukur sangat-sangat, dengan izin Allah dan segala doa Makcik selama ini termakbul untuk melihat suami Makcik berjalan semula selepas Makcik guna Minyak Anugerah ini.

Asemah Binti Abdullah, 66 tahun, Melaka

Kini adik boleh tidur lena, dah tak sakit perut lagi...

Dulu adik memang susah nak tidur malam kerana perut adik selalu sakit macam ditumbuk-tumbuk dan memulas. Kalau tidur pun sekejap sekejap je. Perut adik selalu rasa sakit, macam kena tumbuk dan berdenyut-denyut. Tengah-tengah tidur mesti adik terjaga. Tiap-tiap malam adik kena bangun dan sapu minyak panas kat perut ni, tapi tak hilang-hilang juga.
Mak bawak pergi jumpa doktor dan doktor cakap adik ada gastrik. Doktor kasi 'pain killer', suruh ambil bila rasa sakit menyerang. Bila makan ubat tu, rasa sakit pun hilang tetapi sekejap sahaja. Kadang-kadang bila adik tengah 'study', perut adik rasa memulas-mulas. Baru-baru ini mak adik ada baca pasal Minyak Anugerah Sejuta Rahsia di suratkhabar, dia terus beli minyak ini. Dua malam adik pakai minyak ni, sakit perut tu terus hilang. Adik pakai minyak ni sebelum tidur dan bila bangun pagi, badan adik rasa segar dan ringan. Alhamdulillah, sekarang saya tak payah lagi kacau mak tengah-tengah malam untuk sapukan ubat. Terima kasih Minyak Anugerah!

Nur Adilah Bt Kamal Azman, 14 tahun, Johor Bahru, Johor.

Berjalan Semula Selepas Guna Minyak Anugerah Sejuta Rahsia

Tahun lalu saya terlibat dalam satu kemalangan yang sangat teruk sehingga sebelah kaki saya patah. Tiga bulan selepas pembedahan, saya masih tidak mampu berjalan dan hanya selepas dua bulan berikutnya saya perlu bergantung kepada tongkat pula. Setiap kali hujan dan waktu malam, kaki saya terasa bisa-bisa dan semua sendi sangat sakit.
Sejak saya menggunakan Minyak Anugerah Sejuta Rahsia ini, Alhamdulillah sakit dan bisa yang saya tanggung selama ini hilang. Setelah dua minggu menggunakan minyak ini saya tidak lagi perlu menggunakan tongkat untuk berjalan. Kini saya faham mengapa ramai yang sering berkongsi pengalaman mereka dengan surat khabar tentang Minyak Anugerah Sejuta Rahsia ini.
Kini saya ingin berkongsi kegembiraan saya dan berharap agar mereka yang lain turut mendapat manfaat dalam mencari penawar kepada sebarang kesakitan yang ditanggung. Saya berasa gembira dan kesyukuran apabila saya dapat berjalan semula. Kini kaki saya bertambah sihat dan kuat. Malah yang lebih penting saya mampu mengerjakan solat seperti dulu. Syukur kepada Allah

Datin Fatimah Wati Hassan, 56 tahun, Seremban 2, 019-6903444

Asma sejak kecil hilang dalam dua bulan

Saya mempunyai masalah asma sejak kecil lagi dan ianya berterusan sehingga kini. Hampir setiap bulan, saya terpaksa bergantung kepada inhaler dan ubat-ubatan lain yang di berikan oleh doktor. Bukan itu saja, ubat tradisional pun telah banyak saya makan tapi semua tak jalan. Alhamdulillah, sejak saya menggunakan Minyak Anugerah Sejuta Rahsia sejak dua bulan lalu, penyakit asma saya semakin pulih. Saya sapu minyak ini setiap pagi dan malam.
Kalau dulu saya bawa inhaler ke mana-mana, kini saya tidak lagi bergantung nyawa dengannya. Saya dapati Minyak Anugerah ini mengandungi doa-doa penyembuh semput dan asma sebab itulah saya menggunakanya. Ternyata saya berjaya menikmati mukjizat Al-Quran. Syukur kepada Allah dan terima kasih Minyak Anugerah Sejuta Rahsia.
Secara jujur saya mengesyorkan kepada mereka yang mengalami masalah asma kronik seperti saya. Terima kasih.

Nurul Hana, 23 tahun, Kuala Lumpur.

3 tahun tanggung sengal tulang, kini hilang...

Sejak 3 tahun lalu, saya mengalami sengal-sengal tulang sehingga tak mampu untuk menjalani aktiviti harian. Paling sakit sekali ketika nak solat, nak tunduk pun saya tak mampu. Saya sering berulang alik ke hospital untuk mendapatkan ubat penahan sakit. Setiap kali saya bawa dan angkat barang-barang berat, pasti rasa sakit yang teramat sangat pada kedua-dua belah kaki dan pinggang saya. Nak dukung anak yang berumur setahun pun saya tak larat, walaupun hanya untuk 10 minit. Pada sebelah malam pula, sakitnya begitu menyucuk-yucuk, memang tak lena tidur.
Sehinggalah pada 3 minggu yang lepas, salah seorang kakitangan di hospital mengesyorkan Minyak Anugerah Sejuta Rahsia kepada saya. Pada mulanya, saya rasa macam tiada apa-apa lagi yang dapat mengubati sakit sengal tulang ini, tetapi kerana minyak ini mempunyai kombinasi surah-surah al-Quran, saya terus mencubanya. Pada hari pertama saya menggunakan Minyak Anugerah Sejuta Rahsia ini, saya dapati keduadua kaki saya terasa panas dan kesannya sehingga terasa kebas-kebas.
Selepas mengamalkan minyak ini setiap hari dan setelah 2 minggu sahaja, saya dapati perubahan yang amat ketara pada kedua-dua belah kaki saya. MasyaAllah, saya sendiri rasa macam tak percaya, sakit sengalsengal tulang saya mula berkurangan dan saya sudah boleh menunaikan solat dengan sempurna. Alhamdulillah, sekarang sengal-sengal tulang pada kedua-dua belah kaki saya beransur sembuh dan saya dapat menjalani rutin harian saya seperti biasa.
Kini, saya tidak lagi bergantung kepada pil penahan sakit dan ubat-ubatan lain. Apa yang pasti, saya akan terus amalkan Minyak Anugerah Sejuta Rahsia, InsyaAllah berkesan untuk badan saya.

Halilah Binti Hashim, 47 tahun, Cheras. 012-9047066

Harga : RM 48.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan