Minyak Anugerah








Minyak anugerah ini diperoleh dari kasturi kijang yang sering disebut sebagai minyak seribu guna. Kini ianya diperkuatkan dengan rangkaian doa-doa terpilih dari ayat suci Al Quran khusus bagi mereka yang ingin berusaha dengan rawatan islam.
Terdapat 4 jenis minyak anugerah khusus mengikut hajat pemakai.
  1. Minyak Anugerah Menaikkan Seri & Pemanis
  2. Minyak Anugerah Kepintaran Anak
  3. Minyak Anugerah Keharmonian Rumah Tangga
  4. Minyak Anugerah Menghidari Amalan Sihir

MINYAK ANUGERAH MENAIKKAN SERI & PEMANIS

Mengikut prederan masa doa-doa dalam mandian bunga kini telah dihimpun dalam minyak anugerah yang diperoleh dari kasturi kijang yang memang sering disebut sebagai minyak seribu guna.
Kini ianya diperkuatkan dengan rangkaian doa-doa terpilih dari ayat suci AlQuran khusus bagi mereka yang ingin berusaha untuk menaikkan seri dan memulih nur di dalam diri.
  • Untuk mereka yang ingin menaikkan seri dan memulih nur di dalam diri.
  • Membuatkan diri disenangi ramai dan dipercepatkan jodoh.

MINYAK ANUGERAH KEPINTARAN ANAK

Minyak Anugerah ini sering digunakan bagi penerang hati anak-anak dan memudahkan pembelajaran.Juga sesuai untuk menyejukkan hati anak-anak yang semakin liar.

MINYAK ANUGERAH KEHARMONIAN RUMAH TANGGA

Minyak anugerah ini diperoleh dari kasturi kijang yang sering disebut sebagai minyak seribu guna. Kini ianya diperkuatkan dengan rangkaian doa-doa terpilih dari ayat suci Al Quran khusus bagi mereka yang ingin berusaha untuk mengembalikan aura keharmonian dan perasaan kasih sayang di antara pasangan suami isteri.

MINYAK ANUGERAH MENGHIDARI AMALAN SIHIR

Setiap manusia sentiasa terdedah menjadi mangsa amalan ilmu sihir yang datang dalam pelbagai bentuk dan cara. Apa yang tersirat di dalam hati orang di sekeliling kita hanya diketahui Allah. Sifat marah, dengki dan iri hati sering mendorong manusia untuk memusnahkan hidup seseorang melalui pelbagai cara walaupun secara halus.
Oleh itu haruslah kita sentiasa meminta perlindungan dari Allah dan berusaha untuk menguatkan aura diri supaya ianya menjadi penghalang kepada ilmu sihir.

CARA MENGGUNAKAN MINYAK ANUGERAH

  1. Berdiri mengadap kiblat
  2. Bacakan Al Fatihah
  3. Selawat sebanyak tiga kali
  4. Sapukan sedikit Minyak Anugerah dikedua-dua kening,cuping telinga dan dada sambil lafazkan niat anda kepada Allah SWT.
Perhatian: Jangan dilangkah minyak ini kerana ianya telah didoakan.
Harga : RM 48.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan